Monday, September 17, 2018

Leereenheid 5



LEEREENHEID 5 - BEPLAN 'N MUSIEK LES

1.    Die basiese struktuur en inhoud van 'n goed beplande musiek les:
·     Al die kennis moet aangeleer word deur middel van ‘n aktiwiteit omdat hul nog nie vir te lank kan konsentreer nie.
·     Dit moet die atmosfeer ophelder.
·     Die les moet op standaard wees dus moet dit ‘n liedjie wees waarvan leerders hou en wat hul ken.
·     Die leerders moet aktief betrokke wees.

2.    Kies en evalueer die verskillende onderrig metodes:
·     Gebruik van tegnologie.
·     Leerder gesentreerd.
·     Onderwyser gesentreerd
·     Onderwyser-  en leerder gesentreerd

3.    Inkorporeer beweging, speletjies en kuns strategieë:
·     Die leerders moet die heeltyd beweeg en aktief betrokke wees om hul konsetrasie te behou.
·     Speletjies is altyd ‘n wenner. Byvoorbeeld; head, shoulders, knees and toes; kan die kippie speletjie en ring a rousies.
·     Dit is baie belangrik om beweging, speletjie en kuns deel te maak van musiek.

4.    Leeraktiwiteite wat aktiewe deelname bevorder:
·     Vir die jong ouderdomme is dit baie belangrik om prentjies by te sit en dinge saam met hulle te doen omdat hulle leer deur na prentjies te kyk.
·     Wiskunde kan beoefen word met behulp van musiek – byvoorbeeld leerders kan leer tel op die ritme van die musiek, hulle kan breuke leer met behulp van musiek note ens.
·     In graad 3 kan hul instruksies uitvoer deur net te kyk na wat moet gebeur

5.    Identifiseer, evalueer en die regte assessering kies:
·     Die KABV dokument kan gebruik word.
·     ‘n Assessering moet op die leerders se vlak gekies word en iets bietjie meer uitdagend ook wees om hul te bevorder.
·     Meet die leerders se vordering individueel gemeet word en maak dan gebruik van die gemiddelde en persoonlike vordering vir punte.
·     Dit is baie belangrik om almal in ag te neem omdat ons almal verskil, nie almal is musikaal en verstaan musiek so vinnig nie. 


                                            

No comments:

Post a Comment