Monday, September 10, 2018

Leereenheid 2

LEEREENHEID 2 - ERVARING EN RESPONS TOT MUSIEK IN DIE GRONDSLAG FASE  

1.    Demonstreer gedetaileerde kennis en verstaning van verskillende tipes musiek aktiwiteite wat gepas is vir grondslag fase leerders
·     Beweging
·     Sing
·     Luister aktiwiteite
·     Skep
·     Musikale speletjies

2.    Musiekelemente
·      Toonkleur
·      Tekstuur
·      Struktuur
·      Dinamiek
·      Artikulasie
·      Toonhoogte
·      Meter
·      Vorm
·      Ritme
·      Tempo
·      Harmonie
·      Melodie

3.    Onderrig metodes om aktiwiteite te beplan
·      Deur musiek
·      Oor musiek
·      In musiek
·      Vanaf musiek
·      Met musiek
·      Op musiek

4.    Identifiseer maniere waarop beweging bydra tot die holistiese ontwikkeling.
·      Mentale – help met geheue en persepsie
·      Fisiese – stimulering van die bewustheid van die liggaam, help met oefening. Dit word ‘n terapeutiese interaksie.
·      Sosio-affektief – help met die bou van verhoudings.

5.    Maniere waarop beweging bydra in Lewensvaardigheid
·      Beïnvloed die manier waarop leerders die wêreld leer ken.
·      Dra by tot die fisies ontwikkeling van ‘n kind.
·      Dui aan op wat die leerders gefokus is


6.    Liggaams perkussie en die waarde daarvan as aktiwiteit.
·      Laat die leerders deel word van die ritme.
·      Verbeter die leerders se konsentrasie.
·      Help met die ontlaaiing van energie en emosies.

·      Raak bewus van liggaams bewegings.


No comments:

Post a Comment