Monday, October 8, 2018

Leereenheid 3

LEEREENHEID 3 - MUSIKALE SPEL IN DIE GRONDSLAGFASE

1.    Identifiseer en bespreek die eienskappe van speel:
·      Dit is ‘n gewillige aksie
·      Daar is reëls verbonde aan die speletjie
·      Dit moet lekker wees

2.    Bespreek en evalueer die rol van musikale spel as deel van die vak Lewensvaardigheid:
·      Dit ontwikkel die leerders se motoriese vaardighede
·      Dit leer leerders om probleme op te los, byvoorbeeld: wat is die liedjie se wysie, hoe klink die wysie ens
·      Dit ontwikkel hul sosiale vaardighede
·      Dit simuleer die leerder se kreatiwiteit
·      Bevorder die leerders se kennis oor interaksie
·      Dit bevorder middellyn kruisig 

3.    Bespreek die waarde van musikale spel binne 'n multikulturele klaskamer:
·      Leer die leerders oor herkoms en erfenis.
·      Help die leerders om ander kulture te verstaan.
·      Dit stel die leerders bloot aan ander kulture se musiek.

4.    Identifiseer en bepreek die waarde van spel vir die holistiese ontwikkeling van die leerder:
·      Help met gehoor ontwikkeling
·      Leerders leer om wiskunde met behulp van musiek.
·      Dit leer die leerders waardering en respek – die leerders moet die instrumente skoon maak en oppas.
·      Dit leer die leerders verantwoordelikheid van ‘n jong ouderdom af.
·      Dit help met die ontwikkeling van die leerders se ritme.

5.    Identifiseer verskillende tipes musiek speletjies wat geskik is aan:
·      Klip speletjie op die liedjie van Owisana sana Owisana sa
·      Telefoontjie met musiek

·      Muciacl chairs


















No comments:

Post a Comment